شما اینجا هستید

اجتماعی » واکسیناسیون خبرنگاران در مشهد اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری پرستوها، پیرو اطلاع رسانی قبلی از سوی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی واکسیناسیون خبرنگاران استان خراسان رضوی توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت روزانه در حال اجرا است

طی هماهنگی خانه مطبوعات استان خراسان رضوی و نهادهای مرتبط با رسانه ها واکسیناسیون بدون نیاز به ثبت نام انجام می شود و طبق برنامه زمان بندی جهت جلوگیری از تجمع به صورت روزانه اجرا می شود.

وضعیت شیوع کرونا در مشهد در وضعیت بسیار وخیمی قرار دارد و بیمارستان های مشهد دیگر ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را ندارد.

قابل ذکر است واکسیناسیون خبرنگاران با واکسن های ایرانی و خارجی مورد تایید وزارت بهداشت در حال انجام است و خبرنگاران بر اساس تمایل می توانند تقاضای تزریق هر کدام را بدهند.

خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه و سرچشمه اطلاع رسانی بیشتر در معرض ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و ضرورت واکسیناسیون این قشر از جامعه تضمین کننده تداوم اطلاع رسانی در سطح جامعه خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری پرستوها | اطلاع رسانی اخبار اقتصادی بانک ارز سکه طلا بورس بسته معیشتی یارانه وام تسهیلات سیگنال اشتغال تولید صنعت فناوری استخدام بیمه قیمت